Вітальне слово
 
 
Старокостянтинівський район
 
 
ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!

Раді вітати усіх, хто завітав на офіційний веб-сайт Старокостянтинівської районної ради.

Новітні технології та всесвітня мережа Інтернет дають нам можливість ще повніше висвітлювати роботу районної ради, надавати громадянам повну та вичерпну інформацію щодо діяльності органів місцевого самоврядування.

Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо, стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Старокостянтинівщини.

Старокостянтинівський район – це маленька частина чудової і неповторної Подільської землі. Нам завжди було і є чим пишатися, особливо щирими та працьовитими людьми, нашими земляками.

Запрошуємо всіх до співпраці, чекаємо на Вашу підтримку, активне спілкування і конкретні пропозиції.
 
     
 
 
     
 
 
Розділи сайту

Оголошення


Паспорти бюджетних програм
 

Конкурс на право оренди об’єктів нерухомого майна
до 28 червня 2017 року
 

ОФІЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
 

СПІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО БАТЬКІВ
 

Результати виборів депутатів Старокостянтинівської районної ради
 

ГРАФІК руху автобусів міжміського та приміського сполучення
 

Запровадження сервісу Міністерства юстиції України щодо отримання свідоцтва про народження дитини безпосередньо в пологовому будинку


Запровадження електронного сервісу з проставлення апостиля
 

Громадські об'єднання реєструватимуть у Старокостянтинівському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги
 
Діяльність депутатів


Корисні посилання
Статистика
Всього на сайті: 1
Гостей: 1
Користувачі: Відсутні
Роботи: Відсутні

Всього відвідало: 153387 чол.
Переглядів: 1022
Сьогодні під головуванням голови районної державної адміністрації Ігоря Люшенка відбулося чергове засідання колегії районної державної адміністрації, у якому взяв участь голова районної ради Іван Овчар.
 
На порядок денний були запропоновані наступні питання:

1. Про підсумки проходження опалювального сезону 2011/2012 року та підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери Старокостянтинівського району до осінньо-зимового періоду 2012-2013 року.

2. Про стан виконання вимог Закону України "Про охорону культурної спадщини" на території району.

3. Про внесення змін до районного бюджету на 2012 рік.
  • 26 квітня 2012 року | Переглядів: 783
Сьогодні на Старокостянтинівщині відбулися заходи, присвячені 26-ій річниці Чорнобильської катастрофи, в яких взяв участь  голова районної ради Іван Овчар.

26 років тому світ сколихнула страшна новина - 26 квітня1986 року сталася трагедія, яка увійшла в історію  розвитку нашої цивілізації сумною і трагічною датою, пов’язаною з розвитком науково-технічного прогресу в ХХ столітті. Такої техногенно-екологічної катастрофи людство ще не знало. Тоді епіцентром ядерної аварії стала наша багатостраждальна українська земля, а Чорнобиль став зоною душевного болю і постійної тривоги мільйонів українців.

Минають роки, але Чорнобильська катастрофа досі відкликається великим болем для багатьох поколінь українців. У ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, проявляючи героїзм і відвагу, брали участь і жителі Старокостянтинівського району.

Представники органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, установ та організацій, учні шкіл та громадськість, всі, хто пам'ятає 26 квітня 1986 року, поклали вінки і квіти до пам'ятного знаку учасникам та ліквідаторам аварії на Чорнобильській АЕС та вшанували пам'ять загиблих хвилиною мовчання.

У своєму виступі Іван Овчар наголосив: "Чорнобильська катастрофа виявила не лише героїзм, злагоджені, чіткі й самовіддані дії ліквідаторів, але й висвітлила проблеми і недоліки, над подоланням яких велася і буде вестися напружена робота. Адже проблеми, породжені нею, не втрачають і досі своєї гостроти та актуальності і є проблемними сьогодні".

Сьогодні на території Старокостянтинівського району проживають майже 150 осіб, що постраждали внаслідок Чорнобильської трагедії.
  • 25 квітня 2012 року | Переглядів: 867
 Сьогодні  голова районної ради Іван Овчар взяв участь  у розширеній нараді, яка проводилась під головуванням голови районної державної адміністрації Ігоря Люшенка. Також у нараді взяли участь  керівники управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації.

Головним питанням порядку денного був аналіз показників регіону, який мав на меті ліквідацію відставань по рейтингових показниках нашого району та забезпечення його стабільного економічного розвитку. На нараді були озвучені основні показники, згідно яких оцінюється стан соціально-економічного розвитку району. Із загального числа показників - 15 (це більше половини) стосуються економічних галузей.

 Було відмічено покращення роботи у галузі тваринництва. Також було звернуто увагу на необхідність покращення роботи по розрахунках за енергоносії, збільшення надходжень до пенсійного фонду, посилення контролю за перебуванням на обліку осіб працездатного віку, масового залучення людей до громадських робіт. Важливий акцент зроблений на неприпустимості зниження рівня заробітної плати в районі, або затримки з її виплатою.
  • 24 квітня 2012 року | Переглядів: 683
Сьогодні голова районної ради Іван Овчар взяв участь у роботі виїзного засідання колегії обласної державної адміністрації, яке відбулося у Славутському районі.
 
Під час колегії розглянули три питання порядку денного:
1. Про  підсумки проходження опалювального сезону 2011/2012 року та організацію підготовки об’єктів житлово-комунального господарства до роботи в зимових умовах 2012/2013 року;
2. Про посилення взаємодії органів виконавчої влади, місцевого самоврядування , Пенсійного фонду України в області щодо наповнення бюджету Фонду та погашення заборгованості;
3. Про розвиток фізичної культури і спорту в сільській місцевості.
  • 23 квітня 2012 року | Переглядів: 1 249
На нещодавньому засіданні Секретаріату НСПУ оголошено імена цьогорічних лауреатів Літературної премії «Благовіст». Зокрема в номінації «Народознавство» премію отримала диктор ДП «Старокостянтинівська районна ТРК», теле- та радіоведуча передач ХОДТРК «Поділля-центр», поетеса, прозаїк, кавалер ордена княгині Ольги ІІІ ст.  Оксана Радушинська з м. Старокостянтинів Хмельницької обл. за цикл радіопередач «Родовід», книжку казок «День полив’яної казки», компакт-диск «Намисто українських свят» та цикл публікацій «Скарби родоцвітові» у всеукраїнському журналі «Мистецькі грані» (м.Рівне).

У Світлий тиждень після Великодня у Києві в Будинку письменника відбувся творчий вечір Оксани Радушинської. Оксані випала честь і нагода першій представляти творчість Хмельницької обласної організації Національної Спілки письменників України у столичному Будинку Письменника.

Проведення таких вечорів запровадили не так давно, аби активізувати життя Спілки письменників і познайомити київських глядачів із літераторами з областей. Свій творчий вечір авторка назвала «Навпіл із долею». «Чом би, взявши у спільниці долю, навпіл із нею не вигадати історію – поетично-прозово-пісенну? Можливо сьогоднішнє весняне надвечір’я кожному з нас зронить у серце свою зернинку пізнання», – чи то запитує, чи пропонує присутнім Оксана.

Свято творчості авторка організувала у співпраці зі своїми подільськими друзями, колегами та співавторами. Пісні, написані на вірші Оксани Радушинської композиторами Іваном Пустовим, Борисом Лободюком, Олегом Круторогим та Іриною Шликовою, звучали у виконанні Наталії Кирилішиної та Олега Круторогого, Наталії Каськової, Олександра Дасюка, Діани Середюк та Ірини Шликової.

Окрім авторки, її вірші декламували Сергій Грищук та Олег Круторогий, а дитячі віршики – Денис Грищук та Андрій Круторогий.

Розповіли про винуватицю свята голова Хмельницької обласної організації НСПУ Василь Горбатюк та Микола Мачківський, котрий поділився спогадами про знайомство з Оксаниною поезією.

Перший заступник Голови Національної Спілки письменників України Володимир Шовкошитний зазначив, що рідне Оксанине місто Старокостянтинів уже увіковічнило себе хоча б тим, що подарувало світові Оксану Радушинську. Секретар НСПУ Сергій Пантюк розповів, що рішення про вручення премії «Благовіст» нашій землячці було ухвалене одноголосно.

Теплими словами вітали поетесу відповідальний секретар НСПУ Володимир Барна та заслужений діяч мистецтв України Леонід Закордонець. Зокрема, вдячність та захоплення потужним літературним словом авторки висловили ледь не всі запрошені, котрих зібралася повнісінька зала. Шквал світлих, сонячних слів заповнив аж до стелі, і вирував як у серцях присутніх, так і в душі поетеси.

В контексті реалізації адміністративної реформи, розпочатої у 2010 році Президентом України, пріоритетного значення набувають питання модернізації державної службита підбору кадрів для роботи в органах державної влади.

Рівень професіоналізації інституту державної служби багато в чому залежить від грамотного та кваліфікованого підбору кадрів, підвищення рівня їх професійної компетентності, зокрема з урахуванням нових завдань та пріоритетів.

Одночасно пріоритетного завдання набувають питання формування ефективного та дієвого кадрового резерву, зокрема й на вищі посади державної служби. У зв’язку з цим Президентом України було видано Указ № 246/2012 від 05 квітня 2012 року «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації», реалізація якого потребуватиме вироблення нових підходів до підбору та роботи з кадрами.

Беручи до уваги нові сучасні тенденції розвитку державної служби та служби в органах місцевого самоврядування (в умовах реалізації адміністративної реформи), організація роботи з кадровим резервом має бути кардинально переглянута, зокрема шляхом удосконалення навчальних програм, вироблення та впровадження нових інноваційних форм підвищення рівня професійної компетентності як самих державних службовців, так і осіб, зарахованих до кадрового резерву.

Головними факторами, які визначають процес формування кадрового резерву на державній службі в зарубіжних країнах, є: рівний доступ та добровільність участі в конкурсі для включення до кадрового резерву; об'єктив­ність і системність оцінки професійних та особистих якостей претендентів залучених до кадрового резерву; планування професійно-посадової кар'єри цивільного службовця; гласність, доступність інформації про формування кадрового резерву на державній службі.

У Законі України «Про державну службу» формування системи кадрового резерву визначено як послідовна робота спрямована на розвиток кадрового потенціалу, реалізацію можливостей кожного співробітника, що дає змогу здійснити підбір, розвиток, оцінку та просування кадрів відповідно до цього Закону.

Кадровий резерв на посади державних службовців першої-третьої категорії, призначення на які здійснюються Президентом України за поданням Прем’єр-міністра України або Кабінетом Міністрів України чи погоджуються з Кабінетом Міністрів України (далі – кадровий резерв) формується відповідно до Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.01 р. № 199, та Порядку конкурсу із зарахування до кадрового резерву на посади державних службовців першої - третьої категорії, призначення на які здійснюється Президентом України за поданням
Прем’єр-міністра України або Кабінетом Міністрів України чи погоджується з Кабінетом Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.07 р. № 272 (далі – Порядок).
До кадрового резерву зараховуються професійно підготовлені працівники, які успішно справляються з виконанням службових обов'язків, проявляють ініціативу, мають організаторські здібності й необхідний досвід роботи, успіхи в навчанні. На кожну посаду державного службовця - керівника формується кадровий резерв у кількості двох осіб, за посадами спеціалістів складаються списки осіб, які включаються до резерву з урахуванням фактичної потреби.

Основними етапами формування кадрового резерву у сфері державної службі повинні бути: 1) планування кадрового резерву на найближчий час (до 1 - 3 років) і більш далеку перспективу (до 5 років); 2) визначення обов'язкових і бажаних критеріїв до кандидатів, вивчення і добір кандидатів до кадрового резерву; 3) формування, складання списку резерву кадрів та узгодження його з вище­стоящим керівником; 4) визначення та застосування кадрових технологій до фахівців, що зараховані до кадрового резерву (стажування, тимчасове виконання обов'язків відсутнього працівника, залучення до проведення перевірок, службових розслідувань, підвищення кваліфікації, перенавчання, навчання тощо); 5) визначення готовності осіб, зарахованих до кадрового резерву, до призначення на державні посади.
У 2012 році кадровий резерв у центральних та місцевих органах виконавчої влади було сформовано відповідно до абзаців 1 та 3 пункту 15 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.07 р. № 272, на конкурсній  основі або за рішенням керівника державного органу.

За інформацією Національного агентства України з питань державної служби, до кадрового резерву на 2012 рік у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади включено 347 осіб, в тому числі 39 осіб (11,2 % від загальної кількості резервістів) – у міністерствах, 127 осіб (36,6 %) – у державних службах, 68 осіб (19,6 %) – у державних агентствах та 113 осіб (32,6 %) – у державних інспекціях, інших органах зі спеціальним статусом.

Однією з найбільших проблем при формуванні кадрового резерву є недотримання вимог щодо пропорційного представництва кожної статі під час зарахування до кадрового резерву. Так, до кадрового резерву
на 2012 рік зараховано 74 жінки (21,3 % від загальної кількості) та 273 чоловіка (78,7 % від загальної кількості).
 
 Діаграма 1. Кількість чоловіків та жінок зарахованих до кадрового резерву на 2012 рік

Жодного представника жіночої статті не включено до кадрового резерву в 43 % центральних органів виконавчої влади.
 Аналізуючи віковий склад кадрового резервуміністерств, інших центральних органів виконавчої влади на 2012 рік, слід зазначити, що найчисельнішою є група віком від 41 до 50 років – 128 осіб, що становить 36,9 % від загальної кількості, віком від 31 – 40 років – 103 особи (29,7 %), віком від 51 – 55 років – 67 осіб (19,3 %), віком від 56 – 60 років – 39 осіб (11,2 %), віком до 30 років – 8 осіб (2,3 %), віком понад 60 років – 2 особи (0,6 %).

Діаграма 2. Віковий склад кадрового резерву міністерств, інших центральних органів виконавчої влади на 2012 рік

Аналіз осіб, зарахованих до кадрового резерву, за рівнем освіти, свідчить, що більше всього осіб, які запропоновані до кадрового резерву, мають технічну, економічну, юридичну освіти. Зокрема осіб з технічною освітою нараховується 114 осіб (32,9 % від загальної кількості), економічною – 77 осіб (22,2 %), юридичною – 72 особи (20,7 %). Кількість резервістів із вищою гуманітарною освітою – 32 особи
(9,2 %), сільськогосподарською – 25 осіб (7,2 %), медичною – 16 осіб (4,6 %) та іншою освітою – 11 осіб (3,2 %). Слід відмітити, що у кадровому резерві також перебувають особи, які мають більш ніж одну вищу освіту.

Безумовно, позитивом кадрового резерву, сформованого на 2012 рік, є особи, які мають освітній рівень магістра державного управління. Так, кількість магістрів державного управління, зарахованих до кадрового резерву, становить 49 осіб (14, 1 % від загальної кількості резервістів), науковий ступінь мають 77 резервістів (22,2 %), вчене звання - 22 особи (6,3 %).

Діаграма 3. Кількість резервістів за рівнем освіти магістра державного управління, резервістів, які мають науковий ступінь,  вчене звання

До кадрового резерву на 2012 рік зараховано 296 осіб (85,3 % від загальної кількості резервістів), які мають статус державного службовця, з 267 осіб (76,9 %) працюють у цьому державному органі  та 28 осіб (8,1 %) - в інших державних органах.

З тих осіб, які працюють у відповідному державному органі, 39 осіб (11,2 %) обіймають посади перших заступників, 44 особи (12,7 %) – заступників та 184 особи (53,0 %) – інші посади. 

Крім того, до кадрового резерву зараховано 46 осіб, які не є державними службовцями, (13,3 % від загальної кількості резервістів), з них перші керівники – 33 особи (9,5 %), інші працівники - 8 осіб (2,3 %). До кадрового резерву також зараховано 5 осіб (1,4 %), які мають статус тимчасово не працюючих.

Нацдержслужбою України на виконання вимог пункту 6 (абзац другий) Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.01 № 199, проведено роботу щодо зарахування до кадрового резерву народних депутатів України минулих скликань, яким після закінчення строку повноважень або дострокового їх припинення за особистою заявою про складення депутатських повноважень не надано попередню роботу (посаду) та які не можуть самостійно працевлаштуватись, за пропозиціями Апарату Верховної Ради України.

Так, до кадрового резерву на 2012 рік на керівні посади міністерств, інших центральних органів державної влади зараховано 5 народних депутатів України минулих скликань, що становить 1,4 %  від загальної кількості резервістів.

Аналіз складу резервістів за стажем роботи на займаних посадах свідчить, що найбільше осіб зараховано до кадрового резерву на 2012 рік зі стажем роботи на посаді менше 1 року та складає 235 осіб (67,7 % від загальної кількості резервістів), зі стажем роботи на посаді від 1 до 3 років – 68 осіб (19,6 %), зі стажем роботи на посаді від 3 – 5 років – 23 особи (6,6 %), зі стажем роботи на посаді більше 5 років - 21 особа (6,1 %).

Діаграма 4. Якісний склад резервістів за стажем роботи на займаних посадах

Аналіз поданої державними органами інформації щодо кадрового резерву свідчить про недостатність ефективності кадрового резерву у 2011 році: із 125 призначених на посади лише 1 особа призначена з кадрового резерву.
До кадрового резерву  на 2012 рік на відповідні посади в місцевих органах виконавчої влади включено 1414 осіб, що на 8,9 % менше у порівнянні з минулим роком, у тому числі на посади голів обласних адміністрацій включено 63 особи (4,5 % від загальної кількості резервістів) на рівні минулого року, на посади заступників голів – 301 особу (21,3 %), що на 10,7 % менше у порівнянні з минулим роком, голів районних державних адміністрацій – 1050 осіб (74,2 %), що на 7,9 % менше у порівнянні з минулим роком Кількісні вимоги щодо формування кадрового резерву (не менше двох осіб на кожну посаду) дотримані Автономною Республікою Крим та всіма місцевими державними адміністраціями.
  Разом з тим слід зауважити, що місцеві органи виконавчої влади продовжують порушувати вимоги пропорційного та збалансованого представництва кандидатур кожної статі під час зарахування до кадрового резерву. Зокрема до кадрового резерву на 2012 рік зараховано 235 жінок
(16,6 % від загальної кількості резервістів), що на 1,7 % менше у порівнянні з кадровим резервом на 2011 рік.
 
Діаграма 5. Кількість чоловіків та жінок, зарахованих до кадрового резерву на 2012 рік


Аналізуючи віковий склад кадрового резервумісцевих державних адміністрацій на 2012 рік, слід зазначити, що як і раніше, найчисельнішою є група віком від 41 до 50 років – 577 осіб, що становить 40,8 % від загальної кількості (у 2011 році - 665 осіб, що становило 43,2 %). Сталою залишається кількість осіб, зарахованих до кадрового резерву у віці до 30 років – 37 осіб, що становить 2,6 % від загальної кількості (у 2011 році – 32 особи або 2,1 %). Спостерігається зменшення у групах віком від 31 до 40 років – 337 осіб, що становить 23,8 % (у 2011 році – 390 осіб або 25,3 %), від 51 до
55 років – 337 осіб, що становить 23,8 % (у 2011 році – 378 осіб, що становить 24,5 %). Водночас чисельність групи віком від 56 до 60 років збільшується і складає 126 осіб, що становить 8,9 % (у 2011 році – 76 осіб або 4,9 %).

Діаграма 6.  Віковий склад кадрового резерву місцевих державних адміністрацій на 2012 рік


 
Аналіз резервістів за рівнем освіти, свідчить, що майже рівну кількість осіб, запропонованих до кадрового резерву, які мають технічну, гуманітарну та економічну освіти. Зокрема осіб з гуманітарною освітою нараховується 365 осіб (25,8 % від загальної кількості), що на 1,6 % менше порівняно з минулим роком, технічною - 335 осіб (23,7 %), що на 14,5 % менше та економічною – 334 осіб (23,6 %) на 8,9 % менше.
Кількість резервістів із вищою сільськогосподарською освітою на 2012 рік становить 260 особи (18,4 % від загальної кількості), тоді як у 2011 році їх було 279 особи (18,1 %). Водночас чисельність осіб із юридичною освітою становить 120 осіб (8,5 %), що на 9,1 % менше в порівнянні з 2011 роком.  Слід відмітити, що у кадровому резерві також перебувають особи, які мають більш ніж по одній вищій освіті.
Одночасно спостерігається зменшення кількості осіб, які мають освітній рівень магістра державного управління. Так, кількість магістрів державного управління становить 354 особи (25,0 %), у 2011 році - 385 осіб (25 %). Науковий ступінь мають 55 резервістів (3,9%) проти 65 резервістів (4,2 %) у кадровому резерві на 2011 рік.

Діаграма 7. Кількість резервістів за рівнем освіти магістра державного управління та  резервістів, які мають науковий ступінь

До кадрового резерву на 2012 рік зараховано 435 керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування (30,8 % від загальної кількості резервістів), що на 7,7 % більше у порівнянні з минулим роком,
740 осіб (52,3 %) – заступників керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що на 0,9 % менше ніж у минулому році, 90 осіб 
(6,4 %) – інших державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, що на 52,9 % менше ніж у минулому році, 109 осіб (7,7 %) – керівників підприємств та установ, їх заступники, що на 28,8 % менше ніж минулого року. До кадрового резерву також зараховано 9 осіб (0,6 %), які мають статус тимчасово не працюючих, на 60,9 % менше у порівнянні з минулим роком.
Аналіз складу резервістів місцевих державних адміністрацій за стажем роботи на займаних посадах свідчить про значне збільшення кількості осіб, зарахованих до кадрового резерву у 2012 році, зі стажем роботи на посаді
від 1 до 3 років, що складає 726 осіб  або 51,3 % від загальної кількості резервістів.
Що стосується осіб зі стажем роботи на займаній посаді від 3 до 5 років, то відбулось їх суттєве зменшення, а саме на 46,7 % порівняно з 2011 роком (106 осіб).
Зменшилась кількість працюючих на займаній посаді до 1 року:
із 868 осіб (56,3 % від загальної кількості) у 2011 році до 290 осіб (20,5 %)
у 2012 році. Також зменшилась кількість резервістів зі стажем роботи на займаній посаді 5 років і більше, а саме у 2012 році таких осіб включено  285 осіб (20,2 % від загальної кількості), а у 2011 році 303 осіб  (19,7 %).

Діаграма 8. Кількість резервістів за стажем роботи на займаних посадах у місцевих державних адміністрацій на 2012 рік


Аналіз поданої місцевими державними адміністраціями інформації щодо кадрового резерву свідчить про його невисоку дієвість. У 2010 та 2011 роках цей показник складає відповідно 7,8 % та 29 %. Із 169 осіб, призначених на керівні посади місцевих державних адміністрацій, з кадрового резерву в 2011 році було призначено  49 осіб  (29 %  від  загальної  кількості  призначених),  що  на  21,2 % більше порівняно з 2010 роком (з 615 призначеної особи з кадрового резерву  призначено 48 (7,8 % від загальної кількості призначених)).
Найвищий показник дієвості кадрового резерву на зазначені посади у місцевих державних адміністраціях Херсонської (80 %), Полтавській (75 %), Вінницької та Волинської (по 67 %), Миколаївської (60 %), Закарпатської, Луганської, Хмельницької та Чернігівської (по 50 %) та Харківської (40 %) областей.

Особливу увагу слід приділяти питанням формування кадрового резерву на посади вищого корпусу державної служби. У зв’язку з цим та з метою залучення найбільш обдарованих громадян до впровадження реформ у сферах державного управління Президентом України 05 квітня 2012 року було видано Указ № 246/2012 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації».

Згаданим Указом визначено, що Президентський кадровий резерв формується на принципах загальнодоступності, об'єктивності, прозорості. Добір кандидатів до Президентського кадрового резерву та внесення Президентові України відповідних пропозицій здійснюється Комісією з питань Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» на підставі рекомендацій Національного агентства України з питань державної служби (Нацдержслужба України). Гранична чисельність Президентського кадрового резерву становить 500 осіб. Формування Президентського кадрового резерву здійснюється поетапно, шляхом зарахування протягом п'яти років до 100 осіб щороку. У разі виникнення у Президентському кадровому резерві вакансій кількість осіб для зарахування відповідно збільшується.
Список осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву, затверджується Президентом України. Строк перебування особи у Президентському кадровому резерві становить п'ять років, крім випадків дострокового припинення перебування особи у Президентському кадровому резерві. Особа може перебувати у Президентському кадровому резерві лише один строк.Фінансування заходів із формування Президентського кадрового резерву та організації роботи з ним здійснюється за рахунок та в межах видатків, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік.
Президентський кадровий резерв формується з урахуванням квот за відповідними пріоритетними сферами державного управління, які визначаються, виходячи з потреб цих сфер у кадрах, і затверджуються Комітетом з економічних реформ до 1 березня кожного року, а добір кандидатів до Президентського кадрового резерву здійснюється на конкурсній основі.
У Положенні про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації», затвердженому зазначеним Указом, визначено етапи та терміни проведення конкурсу, вимоги до конкурсантів. Зокрема до участі в конкурсі допускаються громадяни України, які відповідають установленим законом вимогам для вступу на державну службу, а також вільно володіють державною мовою та однією з мов Європейського Союзу; мають повну вищу освіту відповідно до пріоритетних сфер державного управління; мають стаж роботи не менше десяти років (у тому числі не менше п'яти років стажу державної служби та/або служби в органах місцевого самоврядування, із них не менш як три роки на керівних посадах, чи не менше п'яти років стажу на керівних посадах у відповідних сферах соціально-економічного розвитку).
Організацію підготовки, проведення конкурсу та перевірку відомостей, що містяться у поданих документах осіб, які можуть бути рекомендовані для зарахування до Президентського кадрового резерву, покладено на Нацдержслужбу України та її територіальні органи.
Оцінювання учасників конкурсу проводитиметься інтерв'ю-центрами, якими визначені структурні підрозділи інститутів державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, що здійснюють перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій, та центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.
Порядок оцінювання учасників конкурсу визначається Нацдержслужбою України за погодженням із Національною академією державного управління при Президентові України.
Методичне забезпечення діяльності інтерв'ю-центрів здійснюється Національною академією державного управління при Президентові України.
Особа вважатиметься зарахованою до Президентського кадрового резерву з дати набрання чинності розпорядженням Президента України про затвердження списку осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву.
Для організаційного забезпечення формування та супроводження Президентського кадрового резерву Нацдержслужба України забезпечить ведення обліку осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву, та вакансій у Президентському кадровому резерві.
Також у Положенні про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» визначено права та обов’язки, умови припинення перебування осіб, зарахованих до Президентського кадрового резерву.
На територіальні органи Нацдержслужби України покладено завдання проведення з особами, зарахованими до Президентського кадрового резерву, координаційної роботи щодо професійного розвитку, який здійснюватиметься шляхом:
підвищення рівня професійної компетентності, зокрема, у формі професійних програм, спеціальних курсів, тематичних семінарів, тренінгів, що організовуються Національною академією державного управління при Президентові України;
підвищення кваліфікації у провідних вищих навчальних закладах України та за кордоном;
стажування в державних органах, а також на державних підприємствах, в установах та організаціях;
участі в конференціях, нарадах, семінарах, круглих столах, тренінгах, робочих групах з підготовки проектів програм, нормативно-правових актів тощо.
Отже, реформування інституту державної служби в Україні потребує особливої уваги питанням формування та розвитку кадрового резерву. На  сьогодні це питання досить чітко визначено у нормативно-правовому полі, зокрема Законі України «Про державну службу», постановах Кабінету Міністрів Українивід 28.02.01 № 199 та від 21.02.07 р.
№ 272. Разом з тим, деякими керівниками ці нормативно-правові акти виконуються досить формально, а у 2011 році в багатьох центральних органах державної влади кадровий резерв взагалі не був сформований.
Одночасно Глава Української держави особисто приділяє серйозну увагу згаданому питанню, зокрема формуванню та розвитку Президентського  кадрового резерву «Нова еліта нації» для підготовки управлінської еліти відповідно до пріоритетних напрямів державного управління.
Національним агентством України з питань державної служби здійснюється робота щодо розробки нових інноваційних підходів роботи з кадрами та особами, зарахованими до кадрового резерву, що має включати, зокрема, комплекс заходів з підвищення рівня їх професійної компетентності, з урахуванням того, щонайбільш ефективними є ті навчальні програми, що припускають поєднання різних форм і методів подачі матеріалу. Їх вибір залежить від специфіки роботи слухачів, існуючих індивідуальних та корпоративних потреб, оснащення робочих місць технічними засобами і багатьох інших чинників.
 

 За матеріалами прес-служби Нацдержслужби України

18 квітня голова обласної ради Микола Дерикот провів  засідання регіональної дорадчої ради, у якій взяли участь голова районної ради Іван Овчар та Радковецький сільський голова, голова районного відділення Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад Микола Побережняк.

В ході засідання особливу увагу очільник облради приділив проведенню реформи адміністративно-територіального устрою. Як відзначив Микола Дерикот, спочатку необхідно визначитися із межами територіальних громад, а лише тоді формувати освітні та медичні округи.

При обговоренні питання порядку денного засідання щодо ролі місцевих органів влади в покращенні благоустрою населених пунктів області, Микола Васильович сконцентрував увагу очільників сіл, селищ та міст на необхідності покращеного облаштування своїх територій. Особливу увагу просив приділити ремонту доріг, приведенню до належного стану приміщень сільських рад, фельдшерсько-акушерських пунктів, належному обладнанню ігрових майданчиків у дитячих навчальних закладах, а також подбати про умови зберігання бібліотечних фондів у сільських бібліотеках.

Наголосив Микола Дерикот і на ролі керівників місцевих осередків Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад з вирішення проблем життєдіяльності населених пунктів краю.
Голова районної ради І.Овчар підписав розпорядження від 17.04.2012 року №38 "Про підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, закладів, установ та об’єктів спільної власності територіальних громад сіл району за 2011 рік".

"З метою підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, закладів, установ та об’єктів спільної власності територіальних громад сіл району за  2011 рік:
 
1. Створити комісії з підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, закладів, установ та об’єктів спільної власності територіальних громад сіл району за 2011 рік.
 
2. Засідання комісій провести у період з 15 по 31 травня 2012 року згідно з графіком (додаток 5).
        
3. За результатами роботи комісій висновки направити на виконання галузевим управлінням, керівникам підприємств, закладів, установ та об’єктів спільної власності територіальних громад сіл району та іншим виконавцям до 8 червня  2012 року.
 
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної ради Катревича І.І."

Голова районної ради          І.Овчар



Додаток 5
до розпорядження голови районної ради
      від "17" квітня 2012 року № 38

 

Графік

проведення комісій з  підведення підсумків фінансово-господарської діяльності підприємств, закладів, установ та об’єктів  спільної власності територіальних  громад району за 2011 рік

 
 Назва підприємств, установ та організацій      Дата проведення Час проведення

Місце проведення

Госпрозрахункове підприємство Старокостянтинівське БТІ ОР 15.05.2012 10.00 Кабінет заступника голови районної ради
Старокостянтинівська центральна районна лікарня 16.05.2012 10.00 Кабінет заступника голови районної ради
Відділ освіти районної державної адміністрації 17.05.2012 10.00 Кабінет заступника голови районної ради
Відділ культури та туризму районної державної адміністрації 24.05.2012 10.00 Кабінет заступника голови районної ради
Районний центр культури Старокостянтинівської районної ради 24.05.2012 11.00 Кабінет заступника голови районної ради
Районна газета "Життя Старокостянтинівщини" 29.05.2012 10.00 Кабінет заступника голови районної ради
ДП "Старокостянтинівська телерадіокомпанія" 29.05.2012 11.00 Кабінет заступника голови районної ради

Прийміть щиросердечні вітання з найвеличнішим християнським святом   Світлого Христового Воскресіння!

Для кожного з нас цей день сповнений особливого змісту. Ми сприймаємо його з відкритою душею і чистим серцем, почуттям радісної благодаті та очищення, віри в краще майбутнє, набуттям досконалості земних стосунків під сяйвом вічних християнських цінностей: чесних вчинків, високої духовності, любові до ближнього, торжеством істини і справедливості. Воістину він став найсвітлішим з-поміж усіх свят, що їх відзначаємо щороку, яке дарує спасіння і надію всім, хто вірить у Господа.

Тож нехай світле Христове Воскресіння наповнить наші душі радісними почуттями та новими сподіваннями, оселі – благополуччям і затишком, сім’ї – коханням, щастям, злагодою. А духовне поріднення згуртує й додасть мудрості, сили і наснаги аби ми відчули себе великою єдиною родиною і доклали спільних зусиль задля розбудови нашої демократичної держави.

Міцного Вам здоров’я, святкового настрою, добра й достатку, Божого благословення в усіх добрих справах, помислах і починаннях!

Радісних Вам Великодніх свят!

Христос Воскрес!

Голова  районної  ради  І.Овчар

11 квітня голова районної ради Іван Овчар та голова районної державної адміністрації Ігор Люшенко здійснили робочу поїздку по сільських радах району.

Одним із перших керівники району відвідали с. Губин Ладигівської сільської ради. Головною метою поїздки саме до цього населенного пункту стала часткова руйнація заставок на гідроспоруді, що призвело до неконтрольованого збросу води у ставки. Керівництво на місці ознайомилося із ходом робіт по ліквідації наслідків, які були завершені до кінця поточного дня. Також голова районної ради та голова райдержадміністрації зустрілися із орендарем даного об'єкту (Мельниченко В.В.), адже він не дотримується режиму експлуатації водного об'єкта відповідно до природоохоронного законодавства та існує забогованність по сплаті. Орендарю було висловлено ряд зауважень та зазначено про необхідність виконання умов договору.
 
В рамках поїздки очільники району побували і в Іршиківській сільській раді. Оскільки сьогодні склалися сприятливі погодні умови, мешканці територіальної громади активно займаються благоустроєм населених пунктів. Сільський голова Леонід Харчук зумів правильно організувати людей і висловив надію, що до Великодня усі роботи будуть завершені. Також сільський голова після свят планує активно розпочати роботи по відновленню вуличного освітлення на центральній вулиці села Іршики
Вхід на сайт

Відео

Онлайн естафета
"Чужого болю не буває"


Актуально


Районний бюджет на 2017 рік
 

Реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні
 

Безоплатна правова допомога
 

До відома депутатів районної ради
 

Результати поіменного голосування 11 (позачергової) сесії 12.05.2017 року
 
Календар
«    Квітень 2012    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 

Погода


Районне радіо


Архів новин

Червень 2017 (10)
Травень 2017 (16)
Квітень 2017 (8)
Березень 2017 (11)
Лютий 2017 (8)
Січень 2017 (9)
  Головна - Паспорт району - Нормативно-правова база - Керівництво районної ради - Контакти
При використанні матеріалів даного сайту обов'язковим є посилання із зазначенням джерела "strkrada.km.ua".
© 2014 Старокостянтинівська районна рада. Всі права захищено