Вітальне слово
 
 
Старокостянтинівський район
 
 
ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!

Раді вітати усіх, хто завітав на офіційний веб-сайт Старокостянтинівської районної ради.

Новітні технології та всесвітня мережа Інтернет дають нам можливість ще повніше висвітлювати роботу районної ради, надавати громадянам повну та вичерпну інформацію щодо діяльності органів місцевого самоврядування.

Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо, стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Старокостянтинівщини.

Старокостянтинівський район – це маленька частина чудової і неповторної Подільської землі. Нам завжди було і є чим пишатися, особливо щирими та працьовитими людьми, нашими земляками.

Запрошуємо всіх до співпраці, чекаємо на Вашу підтримку, активне спілкування і конкретні пропозиції.
 
     
 
 
     
 
 
Розділи сайту

Оголошення


«Я МАЮ ПРАВО!»
 

Конкурс на право оренди об’єктів нерухомого майна
до 29 серпня 2018 року
 

ОФІЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
 

СПІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО БАТЬКІВ
 

Результати виборів депутатів Старокостянтинівської районної ради
 

ГРАФІК руху автобусів міжміського та приміського сполучення
 

Оголошення про конкурс з відбору адвокатів


РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОГО МІСЦЕВОГО ЦЕНТРУ З НАДАННЯ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ЗА І квартал 2018 року
 

Паспорти бюджетних програм 2018 рік
 

Звіт про виконання паспортів за 2017 рік
 

Звіт за 2017 звітний рік діяльності КЗ "Районна радіокомпанія Старокостянтинівської районної ради Хмельницької області
 
Діяльність депутатів


Корисні посилання
Статистика
Всього на сайті: 1
Гостей: 1
Користувачі: Відсутні
Роботи: Відсутні

Всього відвідало: 153775 чол.
Переглядів: 64
До найважливіших історичних дат молодої української держави безсумнівно належить двадцять восьме червня 1996 року, коли Верховна Рада України від імені українського народу, виражаючи його суверенну волю, спираючись на багатовікову історію українського державотворення, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини, піклуючись про зміцнення громадянської злагоди України, прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу прийняла нову Конституцію – Основний Закон нашої держави.

Нова Конституція стала символом досягнення певної злагоди і, головне, стабільності у державі. З її прийняттям в Україні розпочався стан законодавчого закріплення нових умов та організаційно-правових основ діяльності інститутів громадянського суспільства, органів державної влади, правоохоронних органів, суду. Не є виключенням і місцеве самоврядування, яке є важливою ознакою демократії будь-якої держави.

Конституція України юридично закріпила наслідки процесу переосмислення ролі органів місцевого самоврядування, який тривав упродовж останніх років. Замість «єдиної системи Рад знизу до верху» Конституція вперше закріплює роль територіальної громади, як організаційної системи місцевого самоврядування.

Сьогодні на всіх рівнях ведуться дискусії стосовно покращення функціонування системи місцевого самоврядування. Та для вдосконалення законодавчого регулювання місцевого самоврядування необхідно врахувати, принаймні, три фактори: обов’язкові для цього законодавства акти – чинну Конституцію, ратифіковані акти міжнародного права та кодифіковані акти національного законодавства; суспільно-політичну практику; юридичну практику (адміністративну, судову, господарську та іншу).

Конституція України 1996 року – джерело законодавства про місцеве самоврядування. У Конституції місцевому самоврядуванню присвячено розділ XI (ст.ст.140-146), про нього йдеться також у багатьох статтях інших розділів. Принципове значення має її стаття 7, якою визнається та гарантується місцеве самоврядування як елемент демократичного конституційного ладу. Нова Конституція вперше визначила місцеве самоврядування як право територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селищ та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Конституція також закріпила статус районних і обласних рад як органів місцевого самоврядування, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст.
Конституція України, зокрема її ст.143, надає право територіальним громадам безпосередньо або через утворені ними органи управляти майном комунальної власності; затверджувати програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролювати їх виконання; затверджувати місцеві бюджети; встановлювати місцеві податки та збори; проводити місцеві референдуми; вирішувати інші питання в рамках закону.

Конституція також визначила правовий статус посадових осіб місцевого самоврядування. Всі ці норми служать основою при розробці чинного законодавства про місцеве самоврядування.

На підставі та відповідно до Конституції діють закони: "Про місцеве самоврядування в Україні"(1997 р.), "Про службу в органах місцевого самоврядування" (2001 р.), "Про органи самоорганізації населення" (2001 р.), "Про статус депутатів місцевих рад" (2002 р.), "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних та міських голів"(2010 р.) та інші.

Однак є ще чимало закріплених Конституцією норм, які не знайшли регламентації в чинному законодавстві, тому між юридичною та фактичною роллю Конституції як джерела законодавства про місцеве самоврядування є певні розходження.

Мова йде про законодавчу регламентацію конституційних положень щодо управління комунальною власністю, яка визначена Конституцією як матеріальна основа місцевого самоврядування. Низка діючих застарілих законодавчих і підзаконних актів з питань комунальної власності не відповідають сучасним потребам господарської практики місцевого самоврядування, гальмують його розвиток. Місцевим радам територіальних громад передається у комунальну власність майно, яке ускладнює і без того складне їх фінансове становище. На ґрунті нерозмежованості об'єктів комунальної власності між органами місцевого самоврядування, а також цих об'єктів та об'єктів державної власності виникають конфліктні ситуації та судові справи.

Чинним законом про місцеве самоврядування передбачено прийняття окремого закону про комунальну власність, який, сподіваюсь, зміг би розставити всі крапки над "і" та ліквідувати недоліки в законодавстві. Але, на жаль, такий закон поки що не прийнятий, тому при вирішенні певних проблемних питань досі приходиться керуватись прикінцевими та перехідними положеннями Закону У країни "Про місцеве самоврядування в Україні".

Конституція гарантує місцевому самоврядуванню фінансову самостійність. Але з трьох принципів місцевого самоврядування - його правової, організаційної та фінансової самостійності найбільш вразливим і проблематичним є застосування саме останнього. На жаль, положення Конституції України та Європейської Хартії місцевого самоврядування про фінансову основу місцевого самоврядування не знаходять втілення в законодавстві та практиці його реалізації.

За п'ятнадцять років дії нової Конституції прийнято масу законів у різних сферах життя і галузях права, вона стала основою для подальшого розвитку і вдосконалення всієї правової системи, приведення у відповідність з конституційними нормами усіх нинішніх законів і підзаконних правових актів.

Сподіваюсь, що і в такій сфері суспільного життя як місцеве самоврядування пройдуть позитивні зміни, які будуть зумовлені прийняттям певних нових, більш досконалих законів. Головне, щоб вони набули реального змісту. Тут потрібні спільні зусилля державних органів та інститутів громадянського суспільства, але, насамперед, нас з вами - громадян України - кожного окремо та всіх разом, як членів територіальних громад.

Завдання, що стоять перед нами, складні і масштабні. Хочемо жити в демократичній, правовій державі – маємо її збудувати власними руками, керуючись власними думками. Хочемо жити в європейській країні – маємо створити Європу в Україні – з високими європейськими стандартами та традиціями української цивілізації.
Час навчитися жити за Конституцією, знати, поважати, застосовувати її основні положення в повсякденному житті. Час припинити виправдовувати власні непродумані вчинки та помилки недосконалістю Основного Закону.

Адже доля розпорядилася так, що саме ми, нині сущі в Україні, стали свідками народження суверенної країни, здійснення одвічного права українського народу на самовизначення. І як ніхто інший відповідальні перед Богом, власною совістю. попередніми, нинішніми та прийдешніми поколіннями за державу на сторожі якої стоїть Основний закон.
Вхід на сайт

Відео

Онлайн естафета
"Чужого болю не буває"


Актуально


Районний бюджет на 2018 рік
 

Реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні
 

Безоплатна правова допомога
 

До відома депутатів районної ради
 

Результати поіменного голосування шістнадцятої сесії районної ради від 17.05.2018 року
 
Календар
«    Червень 2011    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

Погода


Районне радіо


Архів новин

Липень 2018 (3)
Червень 2018 (14)
Травень 2018 (14)
Квітень 2018 (13)
Березень 2018 (9)
Лютий 2018 (14)
  Головна - Паспорт району - Нормативно-правова база - Керівництво районної ради - Контакти
При використанні матеріалів даного сайту обов'язковим є посилання із зазначенням джерела "strkrada.km.ua".
© 2014 Старокостянтинівська районна рада. Всі права захищено