Вітальне слово
 
 
Старокостянтинівський район
 
 
ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!

Раді вітати усіх, хто завітав на офіційний веб-сайт Старокостянтинівської районної ради.

Новітні технології та всесвітня мережа Інтернет дають нам можливість ще повніше висвітлювати роботу районної ради, надавати громадянам повну та вичерпну інформацію щодо діяльності органів місцевого самоврядування.

Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо, стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Старокостянтинівщини.

Старокостянтинівський район – це маленька частина чудової і неповторної Подільської землі. Нам завжди було і є чим пишатися, особливо щирими та працьовитими людьми, нашими земляками.

Запрошуємо всіх до співпраці, чекаємо на Вашу підтримку, активне спілкування і конкретні пропозиції.
 
     
 
 
     
 
 
Розділи сайту

Оголошення


«Я МАЮ ПРАВО!»
 

Конкурс на право оренди об’єктів нерухомого майна
до 19 грудня 2018 року
 

ОФІЦІЙНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
 

СПІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО БАТЬКІВ
 

Результати виборів депутатів Старокостянтинівської районної ради
 

ГРАФІК руху автобусів міжміського та приміського сполучення
 

Оголошення про конкурс з відбору адвокатів


Результативні показники діяльності Старокостянтинівського місцевого центру з НБВПД за ІІІ квартал 2018 року
 

Паспорти бюджетних програм 2018 рік
 

Звіт про виконання паспортів за 2017 рік
 

Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл Старокостянтинівського району, що підлягають приватизації
 

Інформаційне повідомлення про об'єкт приватизації
 
Діяльність депутатів


Корисні посилання
Статистика
Всього на сайті: 5
Гостей: 5
Користувачі: Відсутні
Роботи: Відсутні

Всього відвідало: 153920 чол.
Переглядів: 1588
Сьогодні, 20 жовтня, відбулася 7-ма звітно-виборна конференція райміської організації ветеранів, участь у якій взяв голова районної ради Іван Овчар.

 Голова райміської ради ветеранів Лепьохін Є.П. прозвітував про роботу  ради за остані 4 роки, де зазначив, що основними напрямками діяльності були зміцнення та підвищення ролі первинних ветеранських організацій, співпраця з органами місцевого самоврядування та виконавчою владою, спрямована на покращення соціально-побутових умов ветеранів, проведення багаточисленних заходів, приурочених пам’ятним датам,  волонтерський рух.

Голова районної ради Іван Овчар у своєму виступі відмітив, що районна рада завжди тісно співпрацювала і співпрацює з районною радою ветеранів. Жодна урочиста подія, жоден захід не проходив без її участі. За рішеннями сесій районної ради, президії ради неодноразово надавалась фінансова допомога як районній раді ветеранів в цілому, так і окремим ветеранам. Так, на останній сесії районної ради при прийнятті бюджету на 2011 рік  районній раді ветеранів було виділено кошти у сумі 9 тис.грн.

Також Іван Васильович подякував за активну участь у ветеранському русі, вагомий особистий внесок у військово-патріотичне виховання  молоді голові ветеранської організації Лепьохіну Євгенію Павловичу, членам ради ветеранів Захрабову Нурушу Гейдаровичу, Звєздє Степану Яковичу, Приступі Галині Зіновіївні, Черняк Зінаїді Миколаївні, Петруку Миколі Ананійовичу, Шахрай Клавдії Іванівні та іншим.

"В нашому районі є чимало заслужених людей, ветеранів, які очолюють первинні ветеранські організації, ініціативно займаються організацією допомоги конкретним людям, користуються заслуженим авторитетом," - сказав Іван Васильович.- "На жаль, ми не можемо повернути нашим шановним ветеранам молодість і здоров’я. Але можемо і повинні оточити їх заслуженою любов’ю і повагою, вчитися у них мудрого погляду на світ, вчитися добра, терпеливості і виваженості."
 
Делегати конференції ветеранів визнали роботу організації задовільною, затвердили звіт ревізійної комісії. Обрано склад ради та делегатів на обласну звітно-виборчу конференцію.

Головою районної організації ветеранів вирішено обрати і на наступний термін Євгена Лепьохіна.

19 жовтня голова районної ради Іван Овчар взяв участь у засіданні шостої сесії Хмельницької обласної ради.

До порядку денного пленарного засідання сесії було внесено близько 25 питань, основні з яких стосувалися кадрових призначень, внесення змін до обласного бюджету на 2011  рік, затвердження та внесення змін до низки програм, зокрема  Програми забезпечення антитерористичного захисту енергетичного, транспортного комплексів, техногеннонебезпечних військових об’єктів та населення у Хмельницькій області на 2011-2013 роки, програми «Репродуктивне здоров’я населення Хмельницької області» на період до 2015 року та до обласної довгострокової цільової програми забезпечення молодих сімей та одиноких молодих громадян житлом на період до 2012 року «Житло для молоді».

Декілька питань порядку денного сесії стосувались врегулювання діяльності  об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Хмельницької області, управління якими здійснює Хмельницька обласна рада.
24 жовтня  
10.00 год.
- комісія з питань регламенту, депутатської діяльності та етики.
(Голова комісії – Поліщук Д.А.)

- комісія з питань промисловості, транспорту, енергетики, зв’язку, будівництва та розвитку підприємництва.
(Голова комісії – Василик В.М.)

- комісія з питань законності, правопорядку та місцевого самоврядування.
(Голова комісії  – Сторожук П.В.)
 
14.00 год.
- комісія з питань агропромислового комплексу, екології, землекористування і соціального розвитку села.
 
- комісія з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, у справах сім’ї, материнства і дитинства, молодіжної політики, культури та освіти.
 (Голова комісії – Кучерук С.С.)
25 жовтня  
10.00 год.
- комісія з питань планування, бюджету та фінансів.
(Голова комісії –Томаля В.А.)
З метою надання методично-консультативної допомоги 18 жовтня робоча група районної ради в складі керуючого справами С.Гречковського, завідувача організаційного відділу С.Ткачук та завідувача юридичного відділу О.Нечепоренко відвідала Пашковецьку сільську раду.

Працівниками районної ради була приділена увага виконанню вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про службу в органах місцевого самоврядування» при прийнятті рішень ради та розпоряджень сільського голови, формуванню і веденню кадрової документації та організації діловодства в цілому.

Члени робочої групи відвідали Пашковецьку амбулаторію сімейної медицини, дитячий садочок "Веселка", сільську бібліотеку і клуб та проаналізували стан готовності об'єктів соціальної сфери до опалювального сезону.

Сільському голові М. Шевчуку та секретарю сільської ради Т.Козірук були надані відповідні рекомендації по усуненю виявлених недоліків.
Щорічним Посланням Президента України до Верховної Ради України «Модернізація України – наш стратегічний вибір» визначено, що реформування земельних відносин і заснована на ньому перебудова усієї системи організації аграрного виробництва мають особливе значення як щодо створення умов для ефективного використання потужного ресурсу зростання національної економіки, так і щодо поліпшення умов життя та праці значного прошарку населення України.

За час проведення земельної реформи, яка триває в Україні з 1990 року, відбулася демонополізація державної форми власності на землю. Об’єктом реформування стали землі майже 12 тисяч господарств, а 6,91 мільйонів селян набули права на земельну частку (пай). Наближається до завершення процес видачі державних актів на право власності на землю власникам сертифікатів на право на земельну частку (пай). В той же час, суцільна парцеляція сільськогосподарських земель та їх розподіл серед колишніх працівників колективних сільськогосподарських підприємств не змогли стати основою для сталого соціально-економічного розвитку аграрної сфери та розвитку індивідуальних (сімейних) форм ведення сільського господарства.

Попри те, що основні соціально-економічні ризики щодо запровадження повноцінного ринку земель сільськогосподарського призначення пов’язуються із надмірною концентрацією земель, доступом іноземних юридичних і фізичних осіб, фактично законодавче регулювання здійснюється у неадекватний спосіб: замість обмеження прав покупців земельних ділянок сільськогосподарського призначення фактично обмежуються права селян – власників земельних ділянок – щодо розпорядження нерухомим майном, яке перебуває у їх приватній власності.

Негативними наслідкамипродовження мораторію на купівлю-продаж земель сільськогосподарського призначення є:

- стримування оптимізації сільськогосподарського землеволодіння та землекористування, неможливість поліпшити технологічні умови використання сільськогосподарських земель внаслідок нераціональних розмірів землеволодінь, черезсмужжя, вкраплення дрібних ділянок інших власників у масиви земель господарств тощо;

- концентрація більшої частини земельсільськогосподарського призначення у власності найменш економічно активної частини сільського населення (пенсіонерів та осіб передпенсійного віку), що не має належних професійних знань та фізичних можливостей займатися землеробською роботою;

- отримання земельних діляноксільськогосподарського призначення у спадщину особами, що проживають в містах, інших країнах, та не мають наміру займатися сільськогосподарським виробництвом і управляти земельними активами, що призводить до невикористання земель сільськогосподарського призначення;

- блокування процесів створення крупнотоварних господарствринкового типу, що в умовах завершення процесів інтеграції України до СОТ кардинально знижує конкурентоспроможність вітчизняного сільського господарства на світових ринках;

- зниження інвестиційної привабливостісільського господарства України, що пов’язане з підвищенням ризику інвестицій внаслідок неможливості кредитування сільськогосподарських товаровиробників під заставу земельних ділянок.

Прийняття закону України «Про ринок земель» має стати головним кроком на шляху визначення організаційно-правового механізму запровадження регульованого ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення, попередження обезземелення селян, підвищення ліквідності землі як економічного активу, визначення порядку проведення земельних торгів.

Шляхи і способи державного регулювання
розвинених ринкових відносин:

1. Встановлення кваліфікаційних вимог до покупців земельних ділянок сільськогосподарського призначення дозволить забезпечити концентрацію земель у власності безпосередніх виробників сільськогосподарської продукції. Набувачами земельних ділянок за цивільно-правовими угодами мають бути лише:

громадяни України, які мають сільськогосподарську освіту або досвід роботи у сільському господарстві не менше 5 років чи займаються веденням товарного сільськогосподарського виробництва;

фермерські господарства;

державна спеціалізована установа з управління землями сільськогосподарського призначення державної власності.

Ведення товарного сільськогосподарського виробництва включатиме використання однією особою сільськогосподарських угідь на площі понад 2 гектара.

2. Недопущення спекуляції земельними ділянками сільськогосподарського призначення може бути досягнуте за рахунок запровадження диференційованих ставок державного мита за посвідчення угод за якими відбувається перехід прав на земельні ділянки:

при відчуженні за перший рік – 100 відсотків нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

при відчуженні на другий рік – 90 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

при відчуженні на третій рік – 80 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

при відчуженні на четвертий рік – 70 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки;

при відчуженні на п‘ятий рік – 60 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

3. Заборона надмірної концентрації земельних ділянок сільськогосподарського призначення у власності однієї особи дозволить попередити монополізацію земель як ресурсу людського та економічного розвитку у сільській місцевості.

Максимальні площі земель у власності однієї особи дозволятимуть вести ефективне товарне виробництво і не призводитимуть до значного обмеження доступу інших учасників земельних відносин до землі як основного засобу виробництва:

Полісся – 1500 гектарів;

Лісостеп – 1750 гектарів;

Степ, Степ посушливий, Сухий степ – 2100 гектарів;

Карпатська гірська область – 900 гектарів;

Кримська гірська область – 1100 гектарів.

Максимальні площі прийняті відповідно до рекомендації наукових установ Національної академії аграрних наук України щодо оптимальних розмірів господарств.

4. Обмеження участі іноземного капіталу у придбанні земель сільськогосподарського призначення дозволить попередити втратою Україною національного суверенітету у вирішенні питань виробництва продовольства. Зважаючи на те, що вітчизняні сільськогосподарські товаровиробники будуть не спроможні у найближчі 5-7 років на рівних конкурувати із іноземним капіталом, необхідно обмежити право купувати землі сільськогосподарського призначення для:

корпоративних підприємств холдингових компаній;

приватних підприємств, що діють на основі приватної власності іноземних громадян, осіб без громадянства чи іноземних суб'єктів господарювання;

підприємств з іноземними інвестиціями;

іноземних підприємств;

спільних підприємств.

5. У відповідності з європейським досвідом, держава забезпечуватиме регулювання ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення через державну спеціалізовану установу з управління землями сільськогосподарського призначення державної власності. Така установа вирішуватиме наступні задачі:

1) проведення цінової політики на ринку земель;

2) консолідація земель сільськогосподарського призначення державної власності (шляхом обміну земельними ділянками, об’єднання суміжних земельних ділянок, розроблення проектів землеустрою щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань);

3) забезпечення на пільгових умовах (розстрочка платежу) земельними ділянками новостворених фермерських господарств, молодих спеціалістів, що прибувають на роботу у сільську місцевість;

4) врегулювання проблеми колективної власності на землю (господарських дворів, механізованих токів, тракторних бригад, гаражів, полезахисних лісосмуг, колишніх колгоспних лісів тощо);

5) врегулювання проблеми визнання відумерлою спадщиною земель сільськогосподарського призначення приватної власності;

6) посередницька діяльність на ринку сільськогосподарської нерухомості;

7) проведення землеустрою та охорона земель сільськогосподарського призначення державної власності.

6. Запровадження переважного права на придбання земельних ділянок сільськогосподарського призначення приватної власності у разі їх продажу дозволить створити потужний регуляторний інструмент для подолання парцеляції земель як найбільш негативного наслідку реформування земельних відносин в Україні.

Надання державній спеціалізованій установі з управління землями сільськогосподарського призначення державної власності, орендарям та суміжним землевласникам права на переважне придбання земельних ділянок у державну власність дозволить у стислі терміни розпочати формування інвестиційно-привабливих цілісних земельних масивів.

7. Створення інфраструктури ринку земель сільськогосподарського призначення, що включатиме недержавні органи регулювання ринку, які частково можуть фінансуватися державою, до складу яких входитимуть представники власників землі та землекористувачів, землеоціночних організацій, посередницьких структур, професійних установ, спеціалізованих підприємств з проведення земельних торгів, органів місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій.

Для ефективного фукнкціонування ринку будуть прийняті нормативно-правові акти, що дозволять посилити гарантії права власності на землю, створити прозорі економічні механізми регулювання ринкових земельних відносин, відповідно до пракики європейських країн світу, а саме:

закони України «Про державний земельний кадастр», «Про консолідацію земель», «Про державний земельний (іпотечний) банк», «Про державну інвентаризацію земель»; «Про державну земельну службу», «Про зонування земель», «Про управління землями державної власності», «Про державну підтримку збереження та відтворення родючості грунтів», «Про економічне стимулювання раціонального використання земель сільськогосподарського призначення»;

постанова Кабінету Міністрів України про проведення нової нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського як одного із провідних економічних регуляторів земельних відносин.
 
Завдання у сфері реформування земельних відносин, визначених щорічним Посланням Президента України до Верховної Ради України «Модернізація України – наш стратегічний вибір»
 
- Орієнтація земельного ринку на реалізацію економічних інтересів селян;

- Поступовість включення приватних сільськогосподарських угідь у ринковий обіг;

- Диференційований підхід до соціальних груп суб’єктів земельного ринку, до їх участі в укладанні угод щодо купівлі-продажу землі;

- Чітке державне регулювання ринку землі, створення системи цінових і податкових важелів впливу держави на ринковий обіг землі;

- Обмеження спекулятивно-тіньових угод щодо земельних ділянок;

- Першочерговість формування інструментів державної політики регулювання ефективності та напрямів використання земель сільгосппризначення;

- Попередження подрібнення землеволодінь фермерських та особистих селянських господарств у випадках купівлі-продажу земельних ділянок унаслідок їх спадкування та під час зміни власників господарств;

- Упорядкування державного стимулювання консолідації земель сільськогосподарського призначення у спосіб купівлі-продажу земельних ділянок;

- Встановлення особливостей здійснення переважного права придбання земельної ділянки сільськогосподарського призначення;

- Запровадити на певний перехідний період обмеження обігу земель у товарному виробництві: мінімальний строк оброблення земель сільгосппризначення має становити 5 років з обмеженням на цей термін реалізації прав власності, крім передачі її у спадщину або органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади на тих самих умовах, за якими ця земельна ділянка була придбана у власність; суб’єкти, яким дозволено придбавати землі сільгосппризначення, мають бути в економічно активному віці, мати освіту, що дозволяє здійснювати сільськогосподарську працю, а також мають бути спроможні вчиняти правові дії, необхідні в аграрно-правових відносинах;

- Створити недержавні органи регулювання земельного ринку, що частково можуть фінансуватися державою, до складу яких варто включити представників власників землі та землекористувачів, посередницьких структур, професійних установ, органів місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій;

- Визначити обмеження мінімальних розмірів і конфігурації земельних ділянок зі складу сільськогосподарських угідь, зважаючи на ймовірність загроз парцеляції земель сільськогосподарського призначення;

- Передбачити особливі вимоги обороту меліорованих земель: слід встановити, що поділ земельних ділянок із розташованими на них меліоративними системами допускається за умови, якщо це негативно не вплине на ефективність використання меліорованих земель;

- Удосконалити порядок та систему ведення державного земельного кадастру й моніторингу земель з метою забезпечення сільськогосподарських землевласників і землекористувачів своєчасною інформацією про якісний стан земельних угідь;

- Стимулювати землекористувачів до раціонального використання та охорони земельних угідь завдяки наданню податкових і кредитних пільг особам, які здійснюють за власні кошти заходи із захисту земель і підвищення родючості ґрунтів; звільнення землекористувачів від плати за земельні ділянки, на яких ведуться роботи щодо поліпшення їх стану; компенсації сільськогосподарським товаровиробникам недоодержаної частки доходу внаслідок консервації деградованих, малопродуктивних і забруднених земель;

- Завершити роботи зі створення державного земельного кадастру та прийняти низку нормативно-правових актів, серед яких закони України: «Про державний земельний кадастр»; «Про державний земельний (іпотечний) банк»; «Про іпотеку землі»; «Про державну інвентаризацію земель»; «Про державну земельну службу»; «Про зонування земель»; «Про управління землями державної власності»; «Про державну підтримку збереження та відтворення родючості грунтів»; «Про економічне стимулювання раціонального використання земель сільськогосподарського призначення».
13 жовтня Глава держави відвідав з робочим візитом Хмельницьку область.  
В ході візиту Президент України Віктор Янукович власноруч здійснив запуск нової технологічної лінії на ВАТ «Подільський цемент» (с.Гуменці Кам’янець-Подільського району), відвідав Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець» (Стара фортеця).

У Кам'янці-Подільському провів нараду з адміністративно-господарським активом області. У якій взяв участь і голова Старокостянтинівської районної ради Іван Овчар.

   

Президент зокрема наголосив, що першочерговим завданням влади є успішна робота щодо підвищення рівня життя громадян та подолання бідності. Порадив місцевим керівникам активніше співпрацювати з центральними міністерствами та відомствами. За словами Віктора Януковича, йдеться насамперед про співробітництво щодо реалізації різноманітних пілотних проектів.

Під час проведення наради Президент Віктор Янукович акцентував увагу влади Хмельницької області на більш активному впровадженні реформ у нашому регіоні.

Президент наголосив, що усі реформи, які зараз здійснюються в Україні, робляться заради людей.  Відмітив, що реформування, безумовно, завжди є болючим процесом. «Нове не одразу сприймається справедливо. Будь-яка істина повинна пройти іспити», - сказав Віктор Янукович. Він закликав актив Хмельницької області у процесі реформування краю «завжди говорити людям правду».
13 жовтня під головуванням Кудрука І.Г. відбулося засідання районної виборчої комісії. На порядок денний було винесено питання про заміщення в зв'язку з достроковим припиненням повноважень депутата Старокостянтинівської районної ради. Заслухавши інформацію з даного питання члени комісії прийняли відповідну постанову. В роботі комісії взяв участь керуючий справами районної ради Сергій Гречковський.

СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКА РАЙОННА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

13 жовтня 2011року

ПОСТАНОВА № 1

Про заміщення в зв’язку з достроковим
припиненням повноважень депутата
Старокостянтинівської районної ради

 
       Керуючись ч.1 ст.81 Закону України "Провибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів", Старокостянтинівська районна районна виборча комісія

постановляє:

1. Провести заміщення в зв’язку з достроковим припиненням повноважень депутата Старокостянтинівської районної ради VІ скликання, обраного за списками районної організації Народної партії, Ковтунця Миколи Семеновича в зв’язку з його смертю.

2. Визнати обраним депутатом районної ради за черговістю кандидатів в депутати у виборчому списку відповідної організації:

- Грачука Юрія Дмитровича, 10.10.1957 р.н., члена Народної Партії, освіта вища, директора ДП "Старокостянтинівське лісове господарство".

3. Здійснити його реєстрацію відповідно до ст.80 Закону України "Провибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів". 
 
   Голова комісії                                                                           І.Кудрук

12 жовтня голова районної ради Овчар І.В. взяв участь у нараді, яка відбулася під керівництвом голови райдержадміністрації Люшенка І.В. Під час її проведення було проаналізовано рівень середньомісячної заробітної плати та рівень зайнятості населення у Старокостянтинівському районі. 

На нараду були запрошені заступники голови райдержадміністрації, начальник управління праці та соціального захисту, директор міськрайонного центру зайнятості, начальник управління пенсійного фонду, начальник управління статистики. Керівництвом району було дано доручення вжити заходів, щодо недопущення зростання рівня безробіття та забезпечення нарахування і виплати зарплати роботодавцями району не нижче рівня мінімальної заробітної плати.
12 жовтня відбулася робоча поїздка з питань підготовки загальноосвітніх шкіл району до опалювального сезону, в якій взяли участь голова районної ради Іван Овчар, голова райдержадміністрації Ігор Люшенко та начальник відділу освіти райдержадміністрації Руслан Кривенький.

В ході об'їзду було оглянуто ряд загальноосвітніх закладів. Під час відвідування Губчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів відмічено належну роботу по заміні котла в шкільній котельні, керівництву Пеньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів було дано доручення до 15-го жовтня завершити роботи по переобладнанню котельні на електроопалення. У Пашковецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів ознайомились з ходом робіт по будівництву внутрішнього санвузла навчального закладу.
На розгляд депутатів пропонуються такі питання:

- про депутатські запити;

- про внесення змін до районного бюджету на 2011 рік;

- про програму поновлення та використання місцевого матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Старокостянтинівському районі на 2012-2016 роки;

- про районну  Програму  роботи з обдарованою молоддю "Обдаровані діти" на період  2011-2014  роки;

- про районну цільову програму "Цукровий діабет" на 2011-2013 роки;

- про виконання міжгалузевої програми "Здоров'я нації на період до 2011 року";

- про виконання  програми розвитку національної мережі шкіл сприяння здоров'ю в Старокостянтинівському районі на 2004-2010 роки;

- про виконання програми розвитку та забезпечення діяльності об'єктів соціально-культурного призначення у Старокостянтинівському районі на 2006-2010 роки;

- про виконання районної програми з підготовки публічних бібліотек до реалізації Міжнародного проекту "Глобальні бібліотеки" на 2009-2010 роки;

- про затвердження положення про помічника-консультанта та опису посвідчення помічника-консультанта депутата Старокостянтинівської районної ради;

- про порядок проведення конкурсу на право оренди майна спільної власності територіальних громад сіл Старокостянтинівського району;

- про затвердження розпорядження заступника голови районної ради від 23 вересня 2011 року №119 "Про звільнення Горди І.З.";

- інші питання.
Вхід на сайт

Відео

Я маю право!

Я маю право!

Я маю право!


Актуально


Районний бюджет на 2018 рік
 

Реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні
 

Безоплатна правова допомога
 

До відома депутатів районної ради
 

Результати поіменного голосування дев'ятнадцятої сесії районної ради від 18.10.2018 року
 
Календар
«    Жовтень 2011    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Погода


Районне радіо


Архів новин

Грудень 2018 (5)
Листопад 2018 (12)
Жовтень 2018 (16)
Вересень 2018 (11)
Серпень 2018 (12)
Липень 2018 (9)
  Головна - Паспорт району - Нормативно-правова база - Керівництво районної ради - Контакти
При використанні матеріалів даного сайту обов'язковим є посилання із зазначенням джерела "strkrada.km.ua".
© 2014 Старокостянтинівська районна рада. Всі права захищено